Abdul's Blog

כורסאות מעוצבות

Posted on: November 2, 2016

כורסאות מעוצבות צריכות להתאים בראש ובראשונה לרצונות ולצרכים של הלקוח. אין עיצוב אחד שמתאים לכל סוגי הבתים או הדירות, לכן התאמה אישית היא חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים. בעת בחירת דגמי כורסאות מעוצבות כדאי לבדוק קודם כל את הגודל שלהן, את המידות ואת חומרי הגלם, אך להקדיש מחשבה גם לנושא העיצוב. השאיפה היא לשלב את הכורסאות בתוך חלל הפנים של הדירה או הבית ולשדרג את המראה השגרתי של הסלון.

כורסאות מעוצבות צריכה להתאים גם למסגרת התקציב. כיום ניתן למצוא הפרשי מחירים של אלפי שקלים בין דגמים מסוימים של כורסאות מעוצבות. הסיבה להפרשי המחירים קשורה לא רק לאיכות חומרי הגלם שבהם משתמשים, אלא גם למוניטין של המעצב. ככל שהמעצב שחתום על הספה מוכר ומפורסם יותר, כך צפוי המחיר לעלות.

העניין הוא שמבחינת הלקוחות, התדמית או המותג לא בהכרח משפיעים על מערכת השיקולים. כדאי כמובן לתת עדיפות לחברה מוכרת וגם לבדוק את אחריות היצרן על הספה, אך בסופו של דבר הרבה תלוי בהתאמה לצרכים האישיים. זו הדרך הנכונה לבחור כורסאות מעוצבות וגם סוגים אחרים של רהיטים.

כורסאות מעוצבות.jpg

מה מיוחד בעיצוב של הספות?

ספה היא רהיט יוצא דופן בבית. היא נמצאת בדרך כלל בסלון ולכן זהו הרהיט הראשון שרואים כאשר נכנסים לבית, אך היא אמורה לשמש את כל בני המשפחה ולהציע תמיכה אורטופדית. מכאן שעיצוב של ספות חייב לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. העיצוב לא יכול לבוא על חשבון איכות הספה, חומרי הגלם, הבד, שיטות הניקוי וכן הלאה.

רק בעזרת השוואה יסודית בין דגמי כורסאות מעוצבות ניתן לבצע את הבחירה הנכונה. ההשוואה אמנם דורשת השקעת זמן, אך היא משתלמת.

Leave a comment