Abdul's Blog

שולחן אוכל נפתח

Posted on: January 16, 2016

ארוחת הערב היא לא רק בשביל לאכול, היא אירוע משפחתי. לכן שולחן אוכל הוא המקום של כל המשפחה להיות ביחד, להעביר חוויות מכל היום ולשמוע זה את זה. כך גם בסופי שבוע כשאתם מזמינים את ההורים או את החברים, כיף לשבת ביחד ולאכול. בדרך כלל גם ממשיכים לשבת סביב השולחן עם הקינוחים אל תוך הלילה….. בשביל זה אתם צריכים שולחן אוכל נוח, בלי לשבור את הראש עם גרירת שולחן נוסף והצמדתו, בלי להושיב אנשים בפינות. כיום יש היצע גדול של שולחן אוכל נפתח ותוכלו לבחור בדיוק את הדגם שנוח לכם.

כיצד בוחרים שולחן אוכל נפתח

הצעד הראשון בבחירת שולחן אוכל נפתח הוא נטילת המידות המדויקות. עליכם לתכנן את מידות השולחן כך שיתאימו לחלל שבו הוא יונח כאשר הוא סגור וכאשר תרצו לפתוח אותו. בדקו שכאשר הוא פתוח, אין צורך להזיזו למקום אחר וכי כולם יכולים לשבת סביבו בנוח ובנעימים. בדקו שיש ברשותכם מספר כסאות תואם לשולחן, כדי שהמראה המתקבל יהיה מעוצב ושלם.

שולחן אוכל נפתח

סוגים של שולחן אוכל נפתח

כיום יש היצע גדול ומעניין של ריהוט ושולחן אוכל נפתח מגיע במגוון של חומרי גלם ובעיצובים שונים. יש שולחן אוכל נפתח מעץ מלא, המעניק לסלון שלכם תחושה טבעית וכפרית. יש לבדוק שסגנון זה תואם לסגנון שאר הרהיטים בבית, שהשולחן נפתח בקלות ושאפשר לנקות אותו בצורה יעילה. יש שולחנות קלים יותר העשויים ממתכת, מה שיוצר תחושה אלגנטית ומודרנית. שולחנות כאלה מגיעים פעמים רבות עם פלטת זכוכית וכדאי לבדוק שאין בשולחן חריצים שיקשו על תהליך הניקוי ויצברו לכלוך. כמו כן אם יש לכם ילדים קטנים כדאי לבדוק שלשולחן אין זוויות חדות שעלולות לפגוע בהם.

Leave a comment